Nothing is one-dimensional

Nothing is one-dimensional

tiistai 18. marraskuuta 2014

Onni on pienissä asioissa

Katoin tossa tällaisen videonpätkän. En tiiä miten se tohon nyt tulee, mutta linkki ainakin löytyy ja suosittelen varsinkin kaikille naisille katottavaks, miksei miehillekin, mutta naisille se on suunnattu.
 
 
Tuo on ihana. Oli ihana kuulla noin nuorilta pojilta jotain noin kaunista. Harvemmin sitä tapahtuu ja koko videon ajan vaan hymyilin. Se oli todella suloinen ja koskettava. Propsit noille pojille ja kaikille videota tehneille. :)
 
On todella tärkeää saada kuulla aina vähän väliä jotain positiivista itsestään. Se pitää mielen iloisena ja jokainen pienikin sana voi olla koko päivän pelastus. Itselleni sanat, joilla on todella merkittävä vaikutus ovat 'tärkeä', 'kaunis', 'rakas' ja 'ihana'. Totta kai on paljon muitakin, mutta kun kuulee olevansa jollekin tärkeä, sillä on aivan erityinen merkitys. 'Hän todella välittää minusta'. Minulle se on yksi maailman tärkeimpiä asioita. Ihmiset eivät kyllä liikaa jakele näitä sanoja ympäriinsä, se on harmi. Ei saisi koskaan antaa lähimmäistensä unohtaa sitä, kuinka tärkeitä he ovat.
 
Sain kokea tässä ehkä viikko sitten aivan ihanan asian. Olin junassa matkalla koululle ja seisoin ovien vieressä. Viereisellä penkillä istui joku poika, joka ei kiinnittänyt minuun mitään huomiota. Juna pysähtyi sitten hänen asemalleen ja tämä poika nousi penkistään ovia kohti. Minun kohdallani hän yhtäkkiä kumartui jalkojeni juureen ja katsoin alas häneen että mitäs nyt. Huomasin tiputtaneeni lapaseni lattialle. Poika nosti minulle lapaseni ja hämilläni sopersin 'kiitos', mihin sain vastaukseksi hymyn ja 'ole hyvä'. Tämän jälkeen olin yhtä hymyä lähes koko loppupäivän. Pienilläkin teoilla voi olla aivan uskomaton merkitys ja tämä tapaus ilman pienintäkään vähättelyä pelasti päiväni! Olen mielettömän onnellinen tästä pojasta, vaikka en hänestä mitään tiedäkään ja vain kerran törmäsin häneen.
 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti